saerch

Garantijos / grąžinimas

 

1. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas pagal gamintojo įsipareigojimus ir bendruosius teisės aktus. Garantinis laikotarpis skiriasi priklausomai nuo gamintojo ir prekių, garantijos laikotarpį rasite prekės peržiūros puslapyje prie gamintojo pavadinimo. Išskirtiniais atvejais prekės garantija gali skirtis jeigu gamintojas yra nurodęs kitaip.

Prekės garnatijos nėra taikomos 4 punkte nurodytais atvejais.
 

2. PVM sąskaita faktūra yra laikoma prekės garantiniu talonu.
 

3. Pretenzijos dėl prekių kokybės ar komplektavimo turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po prekių pristatymo.
 

4. Garantijos nėra taikomos šiais atvejais:
 

4.1 Jei pažeidimai atsirado ne dėl gamintojo kaltės arba gaminys buvo naudojamas ne pagal paskirtį.
4.2 Jeigu prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės – pažeistos prekės saugojimo ar naudojimo taisyklės.
4.3 Nelaimingais atvejais, kurių metu buvo pažeistas baldas, kai jis jau buvo pirkėjo priežiūroje.
4.4 Natūraliai susidėvinčioms prekių dalims. Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai nėra laikomi prekių kokybės trūkumais.
 

5. Pardavėjas neatsako už tai, kad mūsų setainėje esančios prekės savo spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio ar spalvos dėl pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. Pardavėjas rekomenduoja skaityti prekių aprašymus, bei pasirinkimų pavadinimus, o ne tik pasitikėti nuotraukomis.
 

6. Norėdami pasinaudoti garantinėmis paslaugomis prašome siųsti mums elektroninį laišką su prekės nuotraukomis ir detaliu problemos aprašymu į uzsakymai@optuma.lt
 

7. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis. Ūkio Ministro 2001m. Birželio 29d. įsakymu Nr. 217 „ Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“

patvirtintomis daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis:
 

7.1 Prekės turi būti grąžinamos nepažeistoje pakuotėje , kurioje jos buvo pristatytos.
7.2 Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios pristatytos pirkėjui.
7.3 Pirkėjas yra atsakingas už prekių grąžinimą ir už visus kaštus susijusius su prekės transportavimu bei grąžinimu atgal.
7.4 Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą – Sąskaitą faktūrą.
7.5 Kokybiškų ir reikalavimus atitinkančių prekių grąžinti negalima.
 

8.Pardavėjui patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos dėl prekių kokybės yra pagrįstos, Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti iš pardavėjo:
 

8.1 Per ne ilgesni kaip 30 darbo dienų laikotarpį pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
8.2 Atitinkmai sumažinti prekės kainą.
8.3 Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
8.4 Pirkėjas turi teisę pasinaudoti ir kitomis LR Civiliniame kodekse numatytomis teisėmis. Jei pirkėjas išpakavęs prekę (prekės dalį) aptinka gamybos defektą, jis apie tai praneša pardavėjui. Iki atvyks pardavėjo atstovai, šios prekės (prekės dalys) turi buti išsaugotos su pakuote ir neturi būti surinktos. Jei tokia prekė pradėta rinkti paties pirkėjo, šie defektai bus traktuojami kaip atsiradę surinkimo metu, už kuriuos pardavėjas neatsako.
 

9. Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome juos nufotografuoti ir atsiųsti elektroniniu paštu uzsakymai@optuma.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime pirkėją, jo nurodytomis susisiekimo duomenimis.
 

10. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.




Susisiekite su mumis!
Darbo dienomis 8-17 h konsultuojame telefonu: +370 646 09666
Kitu laiku galite kreiptis rašydami mums
Naujienlaiškis
© 2012 IĮ "OPTUMA" visos teisės saugomos